-->
BJPENN COM

MMA News

Friday, 10/12/2012, 10:50 pm

PHOTO: Silva & Bonnar Staredown At Today’s Weigh-Ins | UFC NEWS

comments

24 Comments to PHOTO: Silva & Bonnar Staredown At Today’s Weigh-Ins | UFC NEWS

  1. Haha says:

    Frick’n boner! …i mean bonnar.

  2. JustAFan says:

    Silva is gonna KO Bonnar is devastating fashion quickly id imagine.

  3. magoo says:

    Bonnar’s a southpaw, interesting so was Chael. Hopefully he can use the hands to secure a takedown. When I first heard of the fight I was like what ev another easy victory for Silva, but now over time Ive had a change of heart I think Bonnars got a great chance for an epic upset!

    • Trent says:

      He is southpaw and so was chael and look what happened to chael in the second fight? And vitor is southy look what happened to him! Doesnt mean a thing against silva hes gonna be decapitated (bonnar) or he might be able to squeeze a submission from anderson one of two thingss thatll happen.

      • nakghgvf says:

        Im no hater, but Silva wasn’t dominating that fight. The first round was all Chael. The second round, Chael couldn’t take Silva down, but he wasn’t losing either. The failed spinning backfist determined Chael’s loss, not Silva’s striking.

    • 2lowtoe says:

      hope it is good man i cant wait

  4. Tapitout21 says:

    Did you suffer severe head trauma recently? Franklin is a southpaw and look how he did, props to bonnar for taking the fight but he’s gonna die

    • magoo says:

      That was at 185, Bonnar will have a 15-20lb weight advantage by fight time,and Bonnars got a granite chin and has never been finished, u may be right though……. Will see!!!!!

  5. rob says:

    I think bonnar will be far more work than ,, peeps think ,, he as a major chin on him , never gives up it will be entertaining at the least :-)

  6. Shadleigh says:

    Its not gonna be as easy for Silva as everyone thinks. Bonnar is one tough SOB! He most likely will lose, but I think it goes the full 3 rounds

  7. stephen riddle says:

    Did anyone watch the axs interview with steven s. Last night? I liked it, they asked him who he would want fighting with him in a outnumbered streetfight, tony asked jcvd? Steven replied dont make me laugh. I didnt know he was 60 years old or that he owned a aikido in japan and also that hes well versed in other martial arts. Anderson should take this fight easy but anything could happen! Like taking a big punch from a heavier dude getting wobbled and fall victim to the gracie black belt game

  8. drew says:

    only reason he would of made less money because the ufc had 4 months to promote it send these dudes on fucking fan expos signing autographs interviews for the press and all that shit so of course not haha…if they had chael for 4 months bones would of made about 15 to 20% more overall then of hendo…love hendo but saling factor goes to chael…bones looked out for himself and thats what he should do…us fans are fans we all love mma and enjoy watching it but at the end fo the day we really dont give a fuck what jon jones does with his life, not disrrespecting but come on, but no one really cares what he does besides people who were fighting on that card and thats that…jon jones is the LHW gps but without PEDs…i dont care to see him beat machida again…machidas spear like technique wont work againest jones hes wingspan is just to much…jones had machida timing down and tagged him pretty hard to setup the wall gullotine….jones vs glover or and then gusta…if he beats them like he has beatn other people send him up…i kno gusta will do alright tho so will see i see gusta doing so well they have a rematch but jones will win both times
    JONES VS JDS!!!!!!!!

  9. 757 says:

    I don’t like him but he will smash sonnen

  10. 757 says:

    ha ha he was the man and helped build it all

  11. 757 says:

    The sport is exactly that. It should be exciting and tough but let’s be real no ref somebody is going to get killed. I know some tough guys talk all that shit but really we are talking about people’s lives. Let’s get into reality for God’s sake

  12. blue says:

    I think the UFC fighters need to form a UNION so that they get paid what they deserve. and also are able to get other benefits, this would be great for the fighters and the sport.

  13. Sugar Ponybear says:

    Publicity, he’s doing it to try and get his good name back. You’re not going to get it back by fighting him now, no one wants to see it. You gotta fight and not turn down fights, live up to being a Champ and earn it back.

  14. fatasskboardwarriors says:

    It’s funny when a professional fighter makes a personal, and professional decision, everyone comes out of the woodworks to act like little bitches.

    Most of you bitching and moaning have never spent a single day in the gym training for shit; and you blast a guy who has singlehandedly demolished and entire ufc division in less time than any other ufc veteran.

    Are you guys butthurt because he fights for himself as he should? That man owes nobody shit, if you don’t like it go back to watch wwe where they play to the crowds adolescent emotions; or maybe you guys shouldn’t post so much while you’re on your periods LOL!

  15. Tim says:

    Somebody stick a fork in this bitch. She’s done.

  16. cheap says:

    sounds to me like the guy shoulda left when he was asked.

  17. Jared says:

    What kind of organization tells the media that a fight/show is cancelled before the fighters involved? Strikeforce, I guess.

  18. 2lowtoe says:

    bonner u can do this u the man show us your best fight ever

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>